dailylifeoffrodo

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Loneliness strikes again.

Av Johanna Lindholm - 18 augusti 2013 10:21

Nu har älskling åkt hem till Småland, och jag sitter och är ensam. Saknaaaaaaar.


Just nu sitter jag ute på balkongen, för där finns det internetanslutning, haha. Ska nog dra iväg till Vallsta idag för att hämta lite grejer jag fick i tidig 18-årspresent av Ebba! Jag fick två ENORMA ölglas och en Lassieposter xD Haha, en frickin' poster med Lassie. Jag tyckte det var hur kul som helst! Den ska upp på min vägg. Genast. 


I morgon börjar skolan igen. Det har varit en riktigt awesome sommar måste jag säga. Allt jag skulle ha gjort plus lite till har jag hunnit med, och det här har definitivt varit det mest händelserika sommarlovet någonsin. Det roliga är att jag inte direkt har gjort några ansträngningar, det bara blev. 


Nu när jag börjar tredje året på gymnasiet så ska jag verkligen försöka. Jag ska steppa upp mitt game. Tagga till. 


#skolstart #sommarlov #förbättring

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindholm - 25 november 2015 21:55

Fan vad dålig jag är på att blogga. I alla fall nu, har ändå inget intressant ämne att nörda in mig på. Det är snarare mitt personliga liv. Det är ett svårt ämne. Vad kan man skriva, vad bör man inte skriva? Inte vet jag.   Kollat på bio med mamm...

Av Johanna Lindholm - 7 juli 2015 22:07

Det har verkligen hänt sjukt mycket grejer på kort tid för mig! Mest bra saker, men också en förjävlig grej.   Det som är bra är att jag har hittat så många fina vänner, det har varit underbart väder, och det är snart Emmaboda, vilket gör mig tag...

Av Johanna Lindholm - 3 juli 2015 15:13

Jag blev för snart två månader diagnostiserad med ADHD kombinerad typ, medelsvår, och redan efter denna korta tid som diagnostiserad har jag stött på enormt mycket kommentarer och fördomar. Så jag tänkte skriva ett inlägg om detta.   Min diagnos ...

Av Johanna Lindholm - 23 februari 2015 17:21

Long time no talk.    Jag har börjat på Växjö Samordningsförbund, AKA Finsam. Det är typ som ett coachingprogram som hjälper en att komma ut i arbetslivet, plugg, praktik, vad en nu vill göra. Utbildningen är tio veckor lång, går där tre dagar i ...

Av Johanna Lindholm - 13 november 2014 19:53

Idag åkte mamma och jag till vårdcentralen för att försöka utföra mitt urinprov som jag misslyckades med i måndags. Självklart så lyckas det inte bättre denna gången heller. Efteråt så sitter jag och gråter i timmar av ångest och stress. Jag hade för...

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards