dailylifeoffrodo

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Lindholm - 29 december 2013 01:21

         

Av Johanna Lindholm - 24 december 2013 23:44

Idag var det Julafton förstås! Dagen började bra med paket, god julmat och Kalle Anka. Sen så blev det en massa skit jag inte orkar gå in på, som ingen förmodligen bryr sig ett skit om i alla fall.


Men i övrigt så var det väl en bra jul, om man bortser från dessa missöden som kind of förstörde min kväll, men ja, jag måste ju vara positiv, för annars går en under.


Jag fick en svart stickad tröja, svarta jeans, röd och grön-rutig skjorta och svarta tights. En parfym, en skiva, en liten kokbok som riktade in sig på recept på wok, en chokladtomte, en mobil router. Fina grejer! :) Blev jättenöjd och tacksam för klapparna, maten och det.

Av Johanna Lindholm - 23 december 2013 15:48

Idag har vi pyntat granen, lagat knäck och kalkon! I morgon är det självaste julafton!

 

                       

Av Johanna Lindholm - 14 december 2013 23:08

Hej!

Jag är hos pappa i helgen. Vi åkte och käkade på Sam's (hahaha, Sam är ju en hob också ;) Fatta det roliga!), jag käkade oxfilé tournedos med potatisgratäng, bearnaisesås och rödvinssås. Lyx! Direkt efter det blev det att vi åkte till bion och såg andra Hobbitfilmen! Utan att spoila så kan jag säga att den är väldigt sevärd! Precis enligt mina förväntningar. Kan inte vänta tills den tredje filmen släpps! Gaaaah! Det är outhärdligt.. 


Just nu sitter jag hemma i sängen och lyssnar på musik och tar det lilla lugna en stund. I morgon drar vi iväg på julmarknad på Murberget! Det blir nog himla mysigt :)

Av Johanna Lindholm - 4 december 2013 20:15

           

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards