dailylifeoffrodo

Alla inlägg under november 2015

Av Johanna Lindholm - 25 november 2015 21:55

Fan vad dålig jag är på att blogga. I alla fall nu, har ändå inget intressant ämne att nörda in mig på. Det är snarare mitt personliga liv. Det är ett svårt ämne. Vad kan man skriva, vad bör man inte skriva? Inte vet jag.


Kollat på bio med mamma och syrran idag, haft boendestöd som hjälpte mig att städa rummet, och så har jag suttit på Bubble House som vanligt. Det är mitt lilla vuxendagis. Alltid härliga människor, och det är ett bra sätt att vara social på, om än på ett passivt plan ibland. Vet man inte vad man ska göra, då drar man till Bubble House helt enkelt. Eller om man bara inte orkar göra något annat. Det är en fristad.


Jag seriöst bara längtar tills det här året är slut. Det är så otroligt mycket saker som har hänt i år, både bra och dåliga. Många tuffa saker, och jag bara hoppas att 2016 bara blir ett lugnt och stabilt år, för 2015, shit, vilken bergochdalbana.. Detta var förändringens år, sen kan allting bara få vara lugnt och stillsamt. Det skulle jag inte säga nej till.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards