dailylifeoffrodo

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Säljes: Kläder och skor.

Av Johanna Lindholm - 8 november 2012 14:54

Hej! Jag har rensat lite och hittat några saker som jag inte kan ha längre, eller inte använder. Samtliga plagg och skor är i bra skick. Priser är förhandlingsbara.

 

Först ut är ett par sammetsleggings från Kappahl i stlk 40-42, Medium alltså. De är inte särskilt stretchiga, men de är bekväma om de är i rätt storlek. Är varma och sköna nu i höst/vinter. Har ett pyttelitet hål mellan benen som var där när jag köpte dem. Det ser dock inte ut att påverka någonting, för det är i precis samma storlek som när jag köpte dem. Prisförslag: 60 kr

    

Här kan man se mer av hur tyget ser ut.

 

Ett par byxor från H&M i storlek 38. Har inga fickor och resår i midjan. Prisförslag: 70 kr

   

Närmare bild på mönstret

  

Närmare bild på resåren i midjan.

 

 

Jeans från Lindex i stlk 38. Har slitna effekter, färgstänk och glitter. Prisförslag: 100 kr

   

Närmre bild på detaljerna.

 

 

Jeans från JSFN Denim i storlek 30/33 i boyfriendmodell. Raka ben, stora fickor. Prisförslag: 100 kr

     

 

Orange tubtopp från H&M i stlk 38. Nedvikt resår på insidan. Prisförslag: 50 kr

   

Bild på resåren.

 

 

Ziptröja från Adidas i stlk M/L ungefär. Har fickor. Prisförslag: 100 kr

 

 

Kilklacksskor i denim från Duffy i stlk 39. Dragkedja på insidan, dekorativa spännen framtill och på utsidan. Knappt använda. Prisförslag: 250 kr

 

 

Klackskor i syntetläder från Savita i stlk 40. Dragkedja på insidan. Små repor på klackarna, men knappt använda. Prisförslag: 150 kr

   









 
 
Cornelia och bitterheterna

Cornelia och bitterheterna

5 december 2012 13:36

jag är sugen på de mönstrade byxorna! :)

http://www.bitterheterna.blogspot.com

Johanna Lindholm

6 december 2012 12:24

Ska vi ta resten av konversationen via sms? Jag har för tillfället ingen dator (sitter i skolan och snyltar just nu). Mitt nr är 0738464586!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindholm - 25 november 2015 21:55

Fan vad dålig jag är på att blogga. I alla fall nu, har ändå inget intressant ämne att nörda in mig på. Det är snarare mitt personliga liv. Det är ett svårt ämne. Vad kan man skriva, vad bör man inte skriva? Inte vet jag.   Kollat på bio med mamm...

Av Johanna Lindholm - 7 juli 2015 22:07

Det har verkligen hänt sjukt mycket grejer på kort tid för mig! Mest bra saker, men också en förjävlig grej.   Det som är bra är att jag har hittat så många fina vänner, det har varit underbart väder, och det är snart Emmaboda, vilket gör mig tag...

Av Johanna Lindholm - 3 juli 2015 15:13

Jag blev för snart två månader diagnostiserad med ADHD kombinerad typ, medelsvår, och redan efter denna korta tid som diagnostiserad har jag stött på enormt mycket kommentarer och fördomar. Så jag tänkte skriva ett inlägg om detta.   Min diagnos ...

Av Johanna Lindholm - 23 februari 2015 17:21

Long time no talk.    Jag har börjat på Växjö Samordningsförbund, AKA Finsam. Det är typ som ett coachingprogram som hjälper en att komma ut i arbetslivet, plugg, praktik, vad en nu vill göra. Utbildningen är tio veckor lång, går där tre dagar i ...

Av Johanna Lindholm - 13 november 2014 19:53

Idag åkte mamma och jag till vårdcentralen för att försöka utföra mitt urinprov som jag misslyckades med i måndags. Självklart så lyckas det inte bättre denna gången heller. Efteråt så sitter jag och gråter i timmar av ångest och stress. Jag hade för...

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards