dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Johanna Lindholm - 30 juli 2013 20:34

Hej.

Jag bara måste berätta om vad som har försiggått den senaste tiden i mitt liv. Jag var ju nere i Växjö, och under den sista veckan jag var där så lärde jag känna en helt underbar kille. Vi blev kära och bestämde oss för att satsa på ett distansförhållande. Det kommer vara svårt, jag vet, men vi kan fan inte kasta bort det här. Det var för fint och speciellt för att bara slänga bort det. Jag har nog faktiskt aldrig känt en sådan fantastisk connection som jag gör med honom. Det var fruktansvärt jobbigt att säga hejdå när jag skulle hem till Norrland igen. Det var så förfärligt sorgligt. Men han kommer och hälsar på mig snart! Längtar så inåt helvete efter min pojk. <3


Och så har jag skaffat biljett till Getaway Rock Festival! Jag ska se mina största idoler, och jag ska träffa en massa häftiga människor och leva livet! Höjdpunkten på en i övrigt PERFEKT sommar. Helt jävla underbar har den här sommaren varit.


Och by the way lite sådär då, så kan ni ju gärna ställa frågor om saker och ting på http://ask.fm/Frodolindholm

Ha det så bra! //Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards