dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Johanna Lindholm - 29 januari 2013 18:51

Tjenis penis.


Igår blev jag av med vattnet (nej, jag ska inte föda barn), och strömmen försvann idag. Fick tillbaka vattnet men inte elen, så jag gick ner i källaren för att kolla vad det var frågan om, och då möttes jag av två uppbrutna och helt förstörda dörrar. En av dem ledde in till ett matförråd och den andra till elcentralen. Det stank bränt och min elcentral vad helt jävla sotig och smält. Det är alltså någon som sparkat in dörren, brutit sig in i elcentralen och bränt sönder bara för att jävlas. Såna retarderade imbeciller borde själva bli insparkade. Fan vad sur jag blir! 


Så nu ska jag åka till Bollnäs och sova hos Meister istället. Skiter i det här stället just nu. Dessutom har vi inte träffats på hur länge som helst! IB-schemat alltså!


Ni får ha det så bra, och om ni ser någon som saboterar/vandaliserar, gå fram och smäll till dem på käften! Tackar för mig.


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards