dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Johanna Lindholm - 27 augusti 2012 21:22

Hej! 


Jag har börjat skolan igen på ny inriktning (Estetik och Media istället för Bild- och Formgivning, tyvärr) och så har jag nyss fyllt 17 år. Jippi! I födelsedagspresent av mamma fick jag ett par nya Converse (som är rosa! Helt fantastiskt fina), och ett presentkort på en klippning hos salongen Wicked Lounge i Bollnäs! Jag blev väldigt nöjd första och senaste gången jag var där, så jag är helt säker på att det kommer bli en bra klippning nästa gång jag går dit, vilket förmodligen blir någon gång i höst.


Av pappa fick jag 500:-, samma summa av mormor och morfar och 250:- av farmor och farfar! Satt fint med lite pengar må jag säga.


I helgen så kom mamma och alla syskonen hem till mig, och vi hade kräftfest! Det var världens family-reunion! Bilderna nedan har Karro tagit, jag lånade dem från facebook. Hoppas att det går bra, Karro.


 

I affären. Nu skall det handlas!


 

~In progress of the kräftfestmaking~


 

Kräftoooor


 

Räkor med kräftdekoration (well, hello Captain Obvious..)



 

Vilken fest!


 

Jag och min kära mor!



Syskonen!


 

Mina saknade systrar!


   

OMNOM <3


En helt fantastisk kväll! Som jag saknat min familj alltså! Önskar att ni kunnat stanna längre, men well, vi ses nog snart i alla fall. Dock inte så snart som jag skulle vilja tyvärr. Älskar er jättemycket, och det hoppas jag att ni vet!


Nu ska jag sluta vara så emotional och avsluta detta inlägg.

//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards