dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Johanna Lindholm - 5 juli 2012 10:46


Hejsan! Ska till Orbaden idag, och tänkte göra en snabb "Outfit of the day" with my beloved webcam! 

 

 

       

 

Tröja: H&M (finns inte att få tag i längre. Har faktiskt bara sett 2 exemplar av dem, och det är min, och min kompis som jag köpte den åt.)

Bikinitopp: Lindex

Jeansskjorta: Ralph Lauren (köpt second hand)

Shorts som inte syns i bild: Avklippta H&M-jeans

Väska: Monki

 

Jag har inte gjort så mycket med ansiktet heller. Bara böjt ögonfransarna, borstat till ögonbrynen, täckt lite finnar och haft på lite bronzer! Ska ju ändå bara ligga på stranden och jäsa, ingen idé att göra sig fin!

 

Sen efter stranden så åker vi hem till Ebba och premiärsover i vår nya husvagn! Det blir fetingmiddag förstås, vi äter jämt när vi ses! Lindholms+Skjefstads=MAT! <3

 

Ses senare! 

//Frodo

 

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards