dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 27 juli 2012

-

Av Johanna Lindholm - 27 juli 2012 15:29

Hej. Jag har varit i mina egna tankar på den senaste tiden, så därför har jag inte bloggat någonting. Igår åkte jag till Gävle med Tove och Emil och köpte lite nya saker som jag kommer att visa upp senare när jag orkar. På kvällen åkte jag vidare till Vallsta och träffade Ebba, Anastasia och Leontine. Jag och Leontine gick pirenrundan och hade ett av våra terapeutiska snack vi alltid brukar ha när vi går den rundan. Det är obligatoriskt att snacka relationer och mående när man går där. Sen så gick vi hem till henne där vi somnade till "How I met your mother" som jag älskar så mycket. 


Idag åkte jag hem till Söderhamn för att ha lite ensamtid och tänka som jag gjort hela sommaren. Har faktiskt inte haft en sån spännande sommar direkt. Den mest händelselösa sommar jag kan minnas ärligt talat.


Just nu kollar jag på Gossip Girl och äter lite snacks. Cheers!


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards