dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Johanna Lindholm - 9 juli 2012 21:49

Hej! Jag är hemma hos min pappa för tillfället! Igår kväll kollade vi på film och åt snacks. Är det söndagsmys så är det!


Idag så har jag sovit medan han jobbat, och jag och Eva drog till ICA Maxi som är sjukt stort, och köpte mat.


Sen åt vi tacopaj till kvällsmat innan jag och pappa åkte och fiskade. Inget napp, men ändå trevligt!


Sen åkte vi till Vålånger där farmor och farfars gamla hus är, och åt lite jordgubbar i deras jordgubbsland. Inte så många mogna ännu, men de som var det var goda. Plantorna är faktiskt från våran jordgubbsodling, så därför smakar de jordgubbarna som de i Vallsta. En riktig nostalgitripp alltså. Jordgubbar är bland det absolut bästa som finns här i livet. 


Vi passade även på att kolla in ett gammalt grannhus som tillhörde en tant som hette Anna. En riktigt fin gammal stuga som dock skulle behöva en ommålning, ny altan och lite röjning i trädgården. Ska definitivt ha en sådan stuga när jag blir äldre!


Sen så åkte vi till Oringenplatån och fikade lite. En mysig kväll alltså!


På onsdag börjar jag sommarjobba. Jag ska sälja jordgubbar på E-center i Söderhamn. Kom dit och köp jordgubbar av mig! :D


Ha en bra kväll!

//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards