dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Johanna Lindholm - 11 juni 2014 19:45

Idag har jag varit i Bollnäs för att fira Leo's student, och även i Vallsta för att vara med på studentskivan! Det var massor av god mat, trevliga människor, jordgubbsdrinkar, kattungar och massor av fyrklöver. MASSOR av fyrklöver.


Jag ska snart åka hem till Söderhamn och städa inför mammas besök, och i morgon tar jag studenten! Mamma, pappa, farmor, farfar, mormor, morfar, Emelie, Kalan, Leo, Camilla, Clara och säkert fler kommer! Efter studenten så blir det röj och massa fest och krogen. 


Jag är väldigt förväntansfull inför morgondagen! Typ enda gången i mitt liv då det faktiskt handlar om att fira att jag har klarat av någonting. Att jag faktiskt har lyckats med någonting. 



Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards