dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Johanna Lindholm - 25 september 2012 08:15

Idag vaknade jag 07.30 (skulle börja 07.45..) Hade förstås ställt klockan åt helvete fel för att jag är en sifferretard. Detta är inte första gången guys. -.- Hann inte äta frukost, drog på mig kläder, tog mina piller, snörde på mig kängorna, ytterkläder och ut. Jag är ashungrig och trött som ett as. Har varit vaken i ca 45 minuter bara.


Inatt drömde jag att jag och familjen var på älgjakt, och därför var det en jättebra idé att sova i en rotvälta med omgivande träd som täckte för. Våra kuddar var älghorn, och en vanlig kudde som vi skulle skriva på. Jag minns inte vad jag skrev, men det var en påminnelse till mig själv. Sen minns jag inte mer av drömmen.


Hoppas resten av dagen blir bättre, det är jag ganska övertygad om faktiskt.


Jag målade mitt holografiska nagellack från Make up Store igår, och det har redan börjat chippa. Värdelös kvalitet. Undrar om det helt enkelt kräver baslack + topplack istället för bara topplack? We'll see. Det är för awesome för att ge upp om innan jag prövat allt. Håller det inte då så är det bara kasst helt enkelt.


Vi hörs väl!

//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards