dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Johanna Lindholm - 27 september 2012 12:57

Jag har fått världens dille, och tar det här med dagboken på allvar, så jag tar med mig den överallt. Så idag på lektionen var jag tvungen att ta upp den och skriva ned ett gammat minne innan jag glömde bort det. 


Denna är under kategorin "Minnen man asgarvar åt"

 

"Jag minns att jag sov över hos Heidi i Bollnäs. Vi hade inget särskilt för oss, så på kvällen bestämde vi oss för att gå till Gumpels och ragga killar. Vi fixade håret, sminkade oss, tog på oss snygga kläder, sprayade på oss parfym och gick dit. Vi gick till en tom ramp och började väl springa i den för kul. Heidi ramlade och slog sig i rampen, och började grina. Jag bara stod där som ett fån. Vi gick hem direkt."


Nu när jag minns detta så sitter jag mest bara och skrattar. Som ett as. Jag tror vi var runt 13 då kanske.


Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards