dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Johanna Lindholm - 1 april 2013 20:11

Hejhallå! Syrran introducerade mig för Tumblr, och jag är redan completely hooked on it. Here it is! http://frodolindholm.tumblr.com/


Andra ställen jag är medlem på:

kik: Frodolindholm

Instagram: Frodolindholm

Emocore: Frodolindholm

Skype: Unicornsarelikegandalf

Ja, som ni kanske märker är jag inte särskilt kreativ när det kommer till vad jag skall döpa mig själv till på ett community/whatever.


Adda/följ mig gärna! 

//Frodo

Av Johanna Lindholm - 1 april 2013 15:16

Jag sitter inne på brorsans rum och lånar hans dator. Gillar den mycket bättre än den jag har tyvärr. Vi gick nyss ner till Hemköp, därför att han skulle köpa massa cola. Fettopöjken <3 Han var i alla fall schyst och delade med sig av en burk!


Tuva och Alva åkte just. Kommer sakna dem riktigt mycket! Det blev oräkneliga kramar innan de slutligen fick åka. 


Min amerikanarkompis Elias kom tillbaka till Sverige idag från USA! Han hade varit och hälsat på sina föräldrar and stuff. Han skickade ett sms, och det gjorde typ hela min dag! Har saknat min Elias som faaan! <3 Blev helt exalterad och störd när han skrev! ELIAAAAAAAAS!


Dunno what to write bro.. Har inget intressant just nu! Byeee.

//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards