dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Johanna Lindholm - 10 april 2013 18:20

Hejsan.


Idag har jag varit hemma från skolan igen för att jag är sjuk. Slapp febern en stund, men nu kom den tillbaka igen. Fuuu. Jag har slemhosta och är täppt i näsan också. Suger. Hatar att vara sjuk. Som om jag inte haft tillräckligt med sjukdom tidigare? Förhoppningsvis kan jag gå till skolan i morgon. Känns inte bra att vara sjuk direkt efter lovet, så hoppas att jag inte missat så mycket.


Jag har väl egentligen inte så värst mycket att skriva, för ingenting har ju riktigt hänt idag. I alla fall inte något jag har lust att skriva om på bloggen. Funderar på att skaffa en helt anonym blogg där jag kan skriva ut precis allt ocensurerat. För här vet ju alla om vem jag är, och jag vill inte att kanske nära vänner, föräldrar eller syskon ska se allting. En anonym blogg, det ska jag göra som komplement till denna som är officiell. Tror jag gör det nu faktiskt.


Hörs så länge!

//Frodo


Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards