dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Johanna Lindholm - 16 april 2013 20:08

Idag känner jag mig pigg för första gången på flera dagar! I morse åt jag två portioner flingor, sen klockan tre på eftermiddagen så kände jag mig faktiskt hungrig, så jag åkte ut till donken och köpte 5 stycken cheeseburgare och tog med hem. Första "riktiga" födan på dagar! 


Det var så varmt och skönt ute, och det var så lite snö kvar! Helt fantastiskt vad glad man blir!


Jag har fortfarande ont i halsen, men inte så mycket som tidigare, och jag hostar och snorar fortfarande, men jag har gjort ett bra jobb med att hosta upp slemmet, så snart är väl det också borta! Så i morgon tänker jag gå till skolan igen. Orkar inte med att bara ligga hemma hela tiden. Det värsta är över nu. Dock har jag sjukt stel rygg, och det gör sjukt ont, men det är ju så det är.


Jasse har varit guld värd alltså! Smsat och ringt och kollat hela tiden hur jag mår, och hjälpt mig att ta mig iväg och handla. Helt super den tjejen! <3


Jag har två cheeseburgare kvar, börjar bli lite hungrig nu igen, så jag ska ta och mikra dem.



Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards