dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Johanna Lindholm - 19 augusti 2013 18:56

Nuvarande favoriter som förtjänar att få en liten shoutout:


Idun Minerals mineralfoundation

Den är allergivänlig, inga kemikalier, naturlig SPF, huden ser superfin ut, och jag är väldigt nöjd (som tur är, för den var väldigt dyr..)

350:- på utvalda Apotek runtom i Sverige


Pantene Pro V

Deras schampo och balsam för färgat hår är underbart! Får mitt äckligt slitna hår att kännas så mycket bättre.

ca 30:-/flaskan på ICA


Tangle Teezer

Bättre hårborste har jag aldrig ägt i hela mitt liv! Kommer nog aldrig köpa något annat någonsin igen. Ever. Den reder ut tovor väldigt snabbt och skonsamt, och gör håret lent och dämpar frizzigheten. 

199:- på Kicks


Escada Cherry In The Air

Escadas sommarparfym år 2013. Den är väldigt fräsch, mysig och lagomt söt! Tycker så himla mycket om den.

445:- för 30 ml på Åhléns, Kicks, andra butiker


Isadora Twist-up Gloss stick

Enkel att applicera, är mjuk och skön på läpparna, har bra pigmentering och luktar vanilj. Älskar.

119:- på Åhléns, Lindex, Kicks, H&M

 


Eyeko Skinny Brush Mascara

Detta är nog den bästa mascaran jag testat hittills. Den är vattenresistent (inte helt vattenfast) och har en smidig borste, bra förpackning, bra pris, och fransarna blir så himla fina. Långa, separerade och definierade. Om man sicksackar lite kan man även bygga upp lite volym, men det är mest en längdmascara. Köper fler gånger, absolut!

199:- på Kicks


#idunminerals #eyeko #mascara #smink #isadora #escada #pantene #tangleteezer #skönhet

Av Johanna Lindholm - 19 augusti 2013 17:58

Idag var det första dagen i skolan. Var redan helt utmattad när jag kom hem. Jag var så otroligt trött i vanlig ordning. Har fixat Engelska 7 som individuellt val, fastän jag egentligen inte behövde välja individuellt val. Sjukt weird att ha börjat tredje ring. Hur fan blev jag såhär gammal?! Hade dessutom min första lektion i entreprenörskap. 


Needless to say, hade jag inte haft många skratt med vänner så hade detta varit en riktigt sugig dag. 


 

Här är en bild på mig efter jag sölat runt i skolan en hel dag. Köttablö

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards