dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Johanna Lindholm - 30 augusti 2013 19:46

Hade tråkigt, så jag tog min MAC 266 och drog till en eyeliner, fräschade upp det smink jag redan hade på mig och drog på knallrosa läppstift for no reason.


         

Av Johanna Lindholm - 30 augusti 2013 10:41

Dagen började helt kasst. Jag känner mig så sjukt malplacerad på media. Seriöst, så fort jag säger någonting så känner jag mig så sjukt utdömd. Allt jag gör känns fel. Jag känner att jag inte alls passar in. Vi har allihop så många olika personligheter.Så är det nog i hela klassen, men jag känner i alla fall mig lite mer bekväm med musikarna.


Det känns som om människorna i min klass verkligen har bestämt sig för att ogilla mig. Jag skulle jättegärna vilja kunna prata med dem utan att vilja rodna sönder och typ ångra allt jag säger. Inte för att jag alls bryr mig om vad de tycker om mig, men det skulle i alla fall vara trevligt att ha en bättre relation till varandra.


Jag känner mig inte alls malplacerad bland de jag umgås med, men det är för att vi kan skratta tillsammans och för att de vet hur jag egentligen är, inte hur jag ser ut att vara.


Ända sen jag började här så har jag känt det som om majoriteten av media ser ner på mig. Kul liksom. Inte är det bättre att ha en skitkass lärare som bara hänger efter en och verkligen verkar vilja göra livet skit för en. Ogillar henne grymt mycket, och jag hoppas hon slutar för allas skull.

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards