dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Johanna Lindholm - 22 augusti 2013 16:46

I morse väcktes jag av att mamma, Tuva och Alva sjöng i telefonen. Sen somnade jag om lite grann, sen ringde pappa och sjöng i telefonen, sen somnade jag om lite till, och sen kommer Jasse och Frida och knackar på dörren och ropar mitt namn. Jag klev upp ur sängen och direkt till dörren. Där står jag i flätor och rosa hello kitty-nattlinne utan glasögon och smink och bah; Heej. De hade tydligen varit och köpt frukost åt mig, vilket var sjukt snällt, och jag uppskattade det verkligen! Sen åkte vi iväg till skolan. Efter att jag klätt på mig förstås.. 


Skoldagen flöt på bra, och jag fick en Coca-Cola i födelsedagspresent av Måns! Han brukar inte uppmuntra mitt colamissbruk, så det var en stor grej!


Just nu sitter jag hos Jasse! Hon ville fira min födelsedag, så hon har gjort en tårta, och vi ska äta baguetter med räkröra. Öppnade hennes presenter nyss! Fick en bok om mäns heterosexualitet som verkade intresssant, och en termos med lite vintagestuk och en cupcake på. Jättesnygg! Kommer användas nu under hösten och vintern. Ska ta med mig varm choklad i den till skolan!


Dessutom har jag målat lite idag! Glömde att fota den, så ni får vänta ett tag innan ni får se den.


Så det är vad som har hänt hittills idag! :)


#18 #presenter #födelsedag 

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards