dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 2 oktober 2012 12:36

Jag har dansat zumba på idrotten. Det var svettigt så satan, man dansade fult, och jag fullständigt sög. Det var kul. Jag kan faktiskt tänka mig att göra om det skumt nog. Nu har jag Medieproduktion och ska skriva en miljöbeskrivning av "Söderhamn om hundra år". Collaget jag gjorde ser ut såhär:


 

Den är gjord i Photoshop, och som ni kanske ser så är jag rätt mycket nybörjare i PS xD


//Frodo

Av Johanna Lindholm - 2 oktober 2012 10:00

Funderar på om jag ska göra en bloppis här snart! Tänker rensa ur garderoben något tag, så det blir kanske kläder och två par skor jag inte använder. Stuff you know. Någon eventuellt intresserad? ^^

Av Johanna Lindholm - 2 oktober 2012 07:56

Sitter i skolan och har Medier, samhälle och kommunikation med en av mina favoritlärare!


I helgen så var jag i Härnösand och firade min pappas födelsedag! Jag och syrran gick ner på stan och åt sushi. Direkt när vi kom hem så hade familjen beställt pizza. D´oh. Så vi åt det med, plus tårta.


Jag spelade dessutom xbox med Jonte och Emelie. Vi spelade COD Nazi Zombies. Jag var rätt dålig med tanke på att jag inte spelar, men det gick ändå ganska bra tycker jag. Kul var det i alla fall. Är fett taggad till Zombielajvet! Det kommer bli riktigt awesome!


Igår hade jag utvecklingssamtal, och så träffade jag Joel. Tyvärr så hade jag fått rejält med blodsockerfall och hunger att jag var helt borta emellanåt. När jag sen klev på bussen med urladdad telefon och ett psyke som en gurka var han rätt orolig stackarn. Men allt gick bra. Jag kom hem, laddade telefonen och micrade spaghetti och köttfärssås som mamma hade gjort i ordning innan hon åkte hem.


Idag är jag så sjukt trött, och har ont i nacken. Jag lyckades sträcka nacken igår. Gjorde ont som fan. Efter skolan ska jag ha kuratorsamtal på UM.

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards