dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 10 oktober 2012 19:15

Jag vaknade nu vid 19-tiden, så tydligen har jag somnat i några timmar. När jag nu vaknade så är ena halsmandeln svullen och gör ont. Ska ta och göra lite te och se om det blir bättre. 


Just nu lyssnar jag på:


Bullet For My Valentine – Waking The Demon


Bullet For My Valentine – Tears Don't Fall


Bullet For My Valentine – The Poison


Bullet For My Valentine – All These Things I Hate (Revolve Around Me)


Bullet For My Valentine – Curses


Ganska mycket BMFV helt enkelt! Som det ska vara!


När jag gick och lade mig så hade jag ångest. Dagen var inte alls så himla bra som jag skrev tidigare, för sanningen var att jag inte kände motivation till någonting. Jag kände att jag var ledsen och bara ville hålla mig för mig själv. Varför vet jag inte exakt, men mycket har att göra med PMDS-veckan som jag är inne i precis just nu. Jag känner fortfarande att jag vill vara för mig själv och lyssna på musik, och jag har fortfarande ingen motivation, så det är precis som det var tidigare idag. Ett tag hade jag motivation till att måla, men det sket sig ju med det. Måleriet går oftast bättre när man har för mycket tankar i huvudet, eller när man är arg eller ledsen. Vem fasen vill se en fullkomligt lycklig målning? Inte jag i alla fall. Jag vill ha kaos. Mitt eget ordnade kaos. 


När jag blir gammal så ska jag skriva en självbiografi. Men endast om jag har upplevt mycket saker. Helst tragikomiska, dramatiska, äventyrliga eller fruktansvärda händelser. Annars blir det inte bra. Ingen vill läsa om ett liv som gått jättebra utan krusiduller. Ingen spänning alls blir det då.


//Frodo

Av Johanna Lindholm - 10 oktober 2012 13:38

Hej! Idag hade jag sovmorgon, duschade i lugn och ro, sen gick jag och Frida på lunch. Nu har jag precis haft Textkommunikation. Uppgiften var att vi skulle korta ner en hel artikel till en notis i stället. Det gick väl bra antar jag. Sen har jag Form! Då ska jag fortsätta slipa ytan på min stenskulptur. 


När jag kommer hem så ska jag diska och sen lägga mig i soffan och ta det lugnt helt enkelt. 


Det är kallt som satan ute alltså. Nu går det inte ens att förneka att det är höst längre, det är för uppenbart.


Jag lärde mig en ny sak idag. Att forskare har gjort ett experiment som bevisar att vanlig apelsinjuice fräter mer på tänderna än vad Coca Cola gör. Jag skulle själv vilja göra ett sådant experiment, men då behöver jag ju tänder att lägga ner i glasen, vilket jag inte har. Har ju tyvärr tappat alla mina mjölktänder. Någon som ställer upp som försökskanin? Haha nej usch, skojade bara. 


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards