dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 15 oktober 2012 10:16

Idag så gav jag upp och tog fram en av mina vinterjackor. Varför gick jag omkring och frös helt i onödan? Fullständig idioti. Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Känner att jag inte kommit någonstans i den uppgiften. Mammaaaa I need you!


Sen har jag grafisk kommunikation och foooorm! Jag har slipat klart min stenskulptur, nu ska den bara oljas med glansolja. Jag kan ta och visa er den senare. :) 


Jag känner att jag vill ta och börja måla igen, men har ju inga dukar att måla på riktigt. Dock finns det ju billiga på Dollarstore, så det är troligen fixat snart. Eller så får jag måla över några gamla fula helt enkelt.


Jag ska ta och rensa ur min garderob snart, och då blir det bloppis! Behöver pengar och mer plats i min överfulla garderob.. Håll utkik om det är någonting därifrån ni vill ha.


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards