dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 22 oktober 2012 14:22

Nu äntligen verkar saker och ting bli bättre igen. Jag åkte till Bollnäs igår kväll för att prata ordentligt, och jag och Joel är i alla fall vänner och så ska det förbli. 


Just nu sitter jag i skolan och har nyss haft grafisk kommunikation. Vi gjorde visitkort. 

Såhär ser mitt ut:


 

OBS! Ingen information som står på visitkortet är sann, förutom mitt namn, och information om själva butiken.


Snart ska jag ha form med bästaste Lennart! Förhoppningsvis har glansoljan äntligen kommit så att jag kan olja in min stenskulptur. Dessutom ska jag kolla hur glasyren blev denna gång på keramiken, och så ska vi kanske börja med den nya uppgiften - att skulptera ett huvud i hönsnät, gips och annat gött. 


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards