dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 12 oktober 2012 15:25

Jag vet inte vad tusan det är med mig just nu. Det är någonting som ligger och gnager och skaver långt inne i mig som inte känns bra. Jag är inne i en tänkarperiod som inte riktigt har med verkligheten att göra. Jag befinner mig i en egen bubbla bortom allt annat. Vissa korta sekvenser är som om jag landar på jorden igen, men de upphör lika snabbt. Jag är så frånvarande. Stundvis gör det ont inombords, då ångesten tar över mig helt. I övrigt är allt mest bara dimmigt. Det är värst när jag är ensam, för då försvinner jag in i mig själv ännu mer än vad jag skulle göra om någon var med mig och tog ner mig på jorden igen. Ofta så har jag inte riktigt ångest heller ens, jag är bara inte där. Inte helt kontaktbar, endast till viss del. 


Det känns som om jag tappar greppet om mig själv. Jag förstår inte.


Jävla PMDS. Brinn i helvetet. 



Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards