dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Johanna Lindholm - 25 oktober 2012 12:28

Sov över hos min kära Meister i natt, kom iväg till skolan och arbetade mer på min "företagslogga" som är fullständigt påhittad. Sen så har jag haft grammar test på engelskan. Hade en del slarvfel, men inget allvarligt tror jag. Hade ju ändå fler rätt än fel så. Ganska många fler också. But still a bit disappointing. 


Nu har jag slutat skolan, men jag sitter fortfarande kvar och lyssnar på musik och njuter av bra internet. Jag är kvar i skolan frivilligt, haha!


På lördag kommer min famiiiilj! Sen åker vi Ålandsbåt på söndag. Satan vad jag ska äta, dricka alkoholfritt, sjunga karaoke och sniffa och klämma på alla taxfree-produkter i butiken förstås! It will be funneeeh I tell ya!


Idag måste jag rycka upp mig och städa därhemma. Ser lite väl ungkarlslya ut just nu. Inte är det vackert, men man kan säkert se det som konst ändå ur någon konstig aspekt.


//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards