dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 1 juni 2012

-

Av Johanna Lindholm - 1 juni 2012 18:26

 
Av Johanna Lindholm - 1 juni 2012 18:07

Hallå! Jag startade den här bloggen av ingen särskild anledning alls. En kul grej bara helt enkelt!


Idag så hade jag en lektion Naturkunskap som varade i ca två timmar kanske. Ingen aning, jag har ingen koll. Who cares?

Sen så var skolan slut, för den följande lektionen var tydligen frivillig. Jag drog hem och satte mig vid datorn istället.


Några timmar senare så var jag så himla hungrig så jag slängde in lite marinerad fläskytterfilé i ugnen och käkade det tillsammans med Willy's billiga och jävligt äckliga potatissallad. Burken är snart slut dock, PUH, det var ju tur det i alla fall.


Snart kommer pappa och tre av syskonen och bjuder mig på Donken, det är ju nice! Senare ikväll ska jag ta bussen hem till Alfta och hänga lite med syrran.


I morgon ska jag till BUO kl 10.00 för att ha en övningsdag inför Tysklandsresan vi ska göra den 20:e. Ska bli så otroligt spännande! Är sjukt pepp på att resa!


Tja då, glöm inte att använda solkräm och kondom! Väldigt viktiga grejer!

//Frodo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards