dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 2 juni 2012 09:50

Varning, detta inlägg är så fullt med negativitet och bitterhet att Dr. House kan slänga sig i väggen. Inget för känsliga!


Ja som titeln säger så är det här inte en speciellt "god" morgon. Vaknade med diarré i morse, vilket inte var så jävla kul. Springa på toa det första man gör flera timmar innan man skulle vakna. Sen så gick jag och duschade och smörjde in mig. Sen när jag skulle ta på mig mina jeans så klibbade de fast mot benen för att jag hade smörjt in mig. Helt jäkla omöjligt att få på sig, så jag sket i det och tog tights och långklänning med en jeansskjorta istället. Sen när jag skulle göra mannagrynsgröt till frukost så hade jag i alldeles för mycket salt, sen glömde jag att knäppa på spisen, så det tog bra mycket längre tid än vanligt. Fy fan. Gröten smakar trolldeg.. Dessutom så gjorde jag skitmycket gröt, så nu har jag skitmycket äcklig trolldegsgröt. Dessutom regnar det och är kallt ute. Sen så måste jag gå i det här förbenade vädret också, för jag har ingen cykel här, och jag hittar inte nyckeln till mammas slanglås, och den behöver jag, för om någon snor hennes cykel, då är jag dödens... Dessutom har jag bara lyckats skrapa ihop 20 kr till lunchen idag, så jag kommer inte ha råd med ett skit typ, så jag kommer att få gå hungrig, och jag kommer vara i Bollnäs till kl 16.00 idag... Vilken fail morgon.. 


End of rant, nu ska jag äta min trolldegsgröt och hålla käften..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards