dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 12 juni 2012 17:42

Idag så hade vi en lektion som bestod av kladdkaksfika och fylla i ett utvärderingspapper, sen var det tack och bock. 


Däremot så fixade jag och ett par kompisar ett överraskningskalas åt våran klass och några lärare som vi tyckte extra mycket om. Jag och Jasse hade bakat en varsin tårta, min var en chokladtårta med jordgubbar på, hennes var en gräddtårta med bananer, vindruvor och massa mer! Sen så skålade vi i alkoholfri cider, och så visades det ett bildspel med bilder ifrån läsåret på oss i klassen samtidigt som vi spelade en spellista med bakgrundsmusik. Sen när vi fikat klart så delade vi ut rosor till alla. Det var ett bra kalas och tårtorna var goooodaaa!


Så, fika två gånger på en dag? Jajamän! That's how we do it on Estet!


Sen så gick jag hem, lade mig på soffan och somnade en stund, men nu är jag hungrig och funderar på att koka lite nudlar. Det vore ju gott.


Glöm inte att ställa en fråga till Frågestunden som pågår just nu! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards