dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 9 juni 2012 16:08

Hej allihop! 


Idag ska jag skriva om en produkt jag nyligen testat, och hittills gillat, vilken är Batiste torrschampo "Blush" som ska ha en blommig och "flirtig" doft enligt förpackningen. 


 


Den i mitten alltså, som är rosa och har små blommor på sig.


Det här torrschampot är det bästa jag provat hittills. Har tidigare använt Björn Axén, Proffs och Lee Stafford.

Det är en relativt lätt spray, och jag tycker inte att håret blir lika dassigt i färgen som de andra. Den tar verkligen bort den oljiga känslan, ger lite volym (dock inte särskilt mycket. Vill man ha mycket volym rekommenderar jag den från Björn Axén), och luktar lagom mycket. Doften är inte överväldigande, och produkten känns inte som ett fett och äckligt lager i hårbotten heller. Priset känns helt okej för mängden produkt man får. Jag tror jag kommer att fortsätta köpa den här produkten, troligtvis i fler dofter och kanske prova de färgade. 


Betyg: 5/5

Pris: 69:- på Åhléns

Mängd produkt: 200 ml


//Frodo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards