dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 6 juni 2012 11:27

Hey, how are you doing? 

Jag och Ebba kom helt apropå ingenting ihåg massor av gamla nostalgilåtar!

Kommer ni ihåg Markoolio? Klart man kommer ihåg Markoolio! "Göör det igeeen, var hos Markoolio, våran casanova ger oss det vi vill haaaaa...."  


Eller Günter! "Oooh, you touch my tralala, mmmmh, my dingdingdong...."  "Ohlala, tiny weeny string bikini..."


Och kommer ni ihåg de där helt värdelösa flätmaskinerna som fanns? De funkade aldrig, utan tovade bara ihop håret. Men det var en rolig grej att äga! Jag fick en rosa i julklapp någon gång under det tidiga 2000-talet förmodligen. Typiskt att jag inte hittar någon bra bild på dem!


Apropå hår, så ska jag fläta in Ebbas syntetdreads idag, och så ska jag klippa min lillasysters hår inför examen. Himla roligt att få klippa sina syskons hår. Jag tror jag har klippt alla fyra.. Ja det har jag nog! 


Hur som helst så vet jag inte vad mer jag ska skriva. Ses!

//Frodo.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards