dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 11 juni 2012 21:34

 


Som bilden säger så startar jag en frågestund nu, eftersom bloggen är rätt ny så finns det massor av saker ni inte vet, och som ni kan fråga om! Jag ska försöka svara så ärligt som möjligt på alla frågor. Jag avslutar frågestunden om en vecka. Nästa måndag alltså! Var inte rädda för att fråga! :D


//Frodo

-

Av Johanna Lindholm - 11 juni 2012 17:22

Idag hände det inte så mycket. Vi fikade lite på svenskalektionen, sen hade vi redovisning i Estetisk kommunikation. Uppgiften var den att vi fick en varsin skokartong, sen skulle vi välja en varsin låt att bli inspirerad av, sen så skulle vi tolka låten i skokartongen. Typ klippa, klistra och göra lite vad som helst!


Jag valde låten Paradise city av Guns 'n' Roses, och min skokartong handlade om mina vänner hemma i Vallsta. Jag printade ut foton på oss ifrån tranan och ifrån Hannah's 15-årskalas och klistrade in oss, och hade en landskapsbild i bakgrunden. Klädde hela lådan i grönt och skrev ovanpå skokartongen: "Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty. I wan't you please take me home." som ju är refrängen i låten. Sen så hade jag tagit en annan trananbild att klistra på baksidan, upp och ner. Det var en olyckshändelse, men det såg rätt coolt ut ändå.


Dessutom var Tove i skolan idag! Har saknat henne som tusan nu när hon har varit borta på sommarjobb!


Har just ingenting mer att skriva just nu. Återkommer väl senare i så fall! 

Puss och kram! 

//Frodo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards