dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Johanna Lindholm - 5 juni 2012 19:30

Godkväll! 


Idag så har jag bara slöat, eftersom jag har varit ledig från skolan pga inställda lektioner! Kommer vara ledig imorgon också eftersom att det är Nationaldagen. 


Jag undrar lite, vad vill ni läsa om här på bloggen? Jag har ju lite olika intressen som jag kan lista upp här nedan, så kan ni som läser detta välja vilket som verkar mest spännande!


* Smink. Jag älskar smink, och älskar att sminka! Jag skulle kunna visa lite olika "Face Of The Day", och visa min sminksamling. 


* Parfym. Jag älskar parfym. Jag skulle kunna visa mina parfymer, skriva lite om dem, vad jag tycker om dem osv.


* Hår. Jag älskar allt som har med hår att göra! Jag skulle kunna lägga upp lite rolig hårinspiration, tutorials osv.


* Kosmetika i övrigt!


* DIY (Do It Yourself), produkter och andra saker man kan göra hemma istället för att köpa.


* Recensioner av saker jag provat, och saker som jag skulle vilja prova.


Såå, vad säger ni? :D Kommentera inlägget med vad ni tycker!


Puss och kram skumbanan från Frodo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards