dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Johanna Lindholm - 5 mars 2013 18:52

Tjena! Jag har äntligen sportlov nu, och slipper stressa i skolan en vecka i alla fall. Helt sjukt vad min kropp har skrikit efter lite ledighet och lugn och ro.

Just nu sitter jag med mobilen på golvet mellan köket och hallen, för att det fanns rätt bra anslutning till Internet just där. Funderar starkt på om jag ska göra kladdkaka. Det vore ju nice.

Idag var jag i Bollnäs med Tove en sväng, för hon skulle uträtta några ärenden. Tyvärr var ett ärende på UM för mycket begärt. Slökärringarna där tog en timme på sig att få tummen ur. Skojar inte ens. Bara jobbigt. Så vi sket i det och åkte på dollar istället. Sen åkte jag hem, och här är jag nu!

På torsdag åker jag till Härnösand och stannar där tills söndagen. Saknade ju pappa, Eva, Jonte och Siakatten så mycket!

Nu ska jag lägga upp bilder som inte har med texten att göra. Tjoflöjt!



Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards