dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Johanna Lindholm - 9 mars 2013 23:45

Hej.

Jag är i Härnösand hos pappa, och hälsar på. Åker hem i morgon eftermiddag. 

Mitt lov har varit rätt okej, jag har umgåtts med mycket människor. Har knappt varit ensam alls det här lovet, vilket är jävligt bra, eftersom jag alltid är ensam annars. Kind of sucks in a way, men också jävligt skönt att faktiskt kunna vara för sig själv, och slippa ta hänsyn till andra än sig själv (JAAA GRYMT EGO!).


Jag har börjat läsa min första Stephen King-bok; Den gröna milen. Har inte kommit långt i den, men jag tycker redan att den är riktigt bra. Kan inte förstå att jag inte läst någonting av Stephen King förrän nu! Har läst många böcker som är kultförklarade och "måste-stämplade", men inte någonting av honom.


Tar gärna emot boktips! Dela med er av favoritböcker!

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards