dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Johanna Lindholm - 10 mars 2013 00:16

Du får min hjärna att sluta funka, pulsen att stegras. Du ger mig svåra besvär att konversera normalt, du fyller mig med rädsla inför vad du svarar på mitt meddelande, men inget gör mig så glad som när du faktiskt pratar med mig.


Jag vill veta allt om dig i minsta detalj. Vill vara en av de lyckligt lottade att vara en del av ditt liv. Jag vill vara viktig för dig. Önskar att jag kunde få tillfälle att säga detta en dag, utan att skriva ner konstiga, hemlighetsfulla bekännelser på en töntig tonårsbruds blogg. Jag vill inte vara en påträngande, creepy stalker, men du fångade mig direkt, och sen släppte jag dig inte med tanken. 


De drömmar jag drömmer om dig, är underbara. Önskar att de kunde få vara sanna. Att de kunde få vara minnen istället för konstiga illusioner inuti en weird människas hjärna.


Jag ser dig som en superior människa. En person så mycket häftigare än mig, vars nivå jag aldrig kan klättra upp till. Önskar bara att du kunde se mig som en speciell person. Att du kunde förstå hur mycket jag vill träffa dig och se hur du är som person på riktigt. 


Du är bara så jävla cool, och jag är en starstruck stalkerbrud.

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards