dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Johanna Lindholm - 21 mars 2013 20:42

Den här dagen blev precis som förväntat - Skitbra! Jag har träffat en massa folk jag kände och inte kände, tog en massa foton, kände mig snygg, och jag har skrattat som en idiot hela dagen! Dessutom så åt jag och Jasse på Max! Hon hade aldrig ätit där förut, och är rätt ovan vid Bollnäs, så jag gav henne en äkta Bollnäsupplevelse med Max! 


Eftersom jag lånade systemkamera från skolan så blev det waaaaay mycket bättre kvalitet än med min skruttiga mobilkamera. Här är några av alla bilderna jag tog!                                                              


Yeaah, inlägget blev en dag sen för att jag inte hann lägga upp det igår innan internet stängdes av. 



Av Johanna Lindholm - 21 mars 2013 10:22

Idag ska vi till Höghammarhallen i Bollnäs och kika på unga företagare! Lammkött, rawr!

Dessvärre är min älskling jasse sjuk.. Vi som hade planerat date på Max idag. Fast hon kommer ändåååå! Jaaa <3

Idag har jag en ascool donuttröja på mig! Vill ni se den? Klart ni vill!

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards