dailylifeoffrodo

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Johanna Lindholm - 22 mars 2013 16:12

Äntligen är helgen här! Kommer högst troligt åka till Vallsta och umgås med Meister! Man kan ju gå till macken och hoppas på att få fler gratis munkar? ;)


Nää, men just nu är jag förjävla hungrig alltså. Undrar vad jag ska äta egentligen. Blir säkert att värma på något krafs i kylen, medan alla andra som har fast inkomst/bor hemma säkert kommer lyxa till det med tacos, kött, pizza eller något annat mumsigt. I det avseendet suger det att vara student! Ingen mamma som lagar god mat åt en längre. 


Idag redovisade vi våran presentation på Prezi om vad vi tror att vi kommer vara om 20 år. Så här såg min ut:


http://prezi.com/kdmw_tvya48r/jag-om-20-ar/


Jag använde Photoshop till bilderna, vilket syns som fan på makeupartist-bilden. Men så är det ju som makeupartist, ibland gör man folk fina, och ibland är målet att göra dem fula. Jasse ser skitläskig ut! Sen skämdes jag så mycket för min utväxt i håret, så jag klonade bort den med klonstämpeln på båda bilderna. På ena syns det lite, på den andra inte alls. Nu har jag dock färgat håret, så nu behöver jag ju i alla fall inte redigera bort utväxt än på ett tag!


Nu ska jag sticka hem och äta, jag är sista människan kvar härinne på media! Leeeeskiiit!

//Frodo

Presentation


Jag heter Johanna, kommer ifrån Hälsingland. Kommer väl skriva lite vad jag känner för, såsom bittra inlägg, allmänna funderingar och hur mina dagar varit.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards